top of page

باز کردن قفل جدید در مورد صدا: برای خرید Spotify Premium



در داخل محوطه سازی همیشه در حال تحول در مورد لذت خرید اسپاتیفای دیجیتال الکترونیکی ، Spotify برتری به عنوان یک گلیات در بازار انفجار صوتی است. همراه با مسیرهای بی شماری نزدیک به علاوه یک تنظیم فردی در دانش ، به سادگی هیچ Sponder Spotify ذهن خاصی را در مورد طرفداران صوتی در سراسر جهان جلب کرده است. با این وجود ، حتی اگر مدل کاملاً رایگان در مورد Spotify سبکی را در مورد انتخاب قابل توجه ارائه دهد ، گرفتن کیفیت Spotify دانش را با یک مرحله کاملاً جدید بهبود می بخشد. در اینجا دقیقاً به همین دلیل است که انتخاب یک کیفیت Spotify می تواند انتخابی باشد که ممکن است توبه نکنید.


1. تنظیم بدون تبلیغ در

تقریباً در مورد قدرتمندترین دلایل قادر به پیشرفت برای اینکه بتوانید کیفیت را مشخص کنید ، می تواند حذف در مورد تبلیغات باشد. مدل کاملاً رایگان در مورد Spotify ، تنظیم دانش را به همراه تبلیغات مکرر قطع می کند ، که اغلب به همان اندازه آزار دهنده و همچنین آزار دهنده است. همراه با کیفیت ، می توان از صدای صوتی بدون وقفه لذت برد و به شما این امکان را می دهد تا خود را کاملاً درون آهنگ های خود پرتاب کنید و همچنین لیست های پخش منهای از تعجب در مورد سر و صدا های تجاری.


یک زن و شوهر پخش خارج از خط

پیش بینی کنید که بتوانید در مسیرهای منتخب خود تنظیم کنید ، حتی اگر شما به شبکه نرسیدید. Spotify کیفیت پخش خارج از خط را ارائه می دهد و به شما این امکان را می دهد تا آهنگ های انتخابی خود و همچنین لیست های پخش را با سیستم بارگیری کنید. این نوع ویژگی برای رفت و آمد گسترده ، بلیط هواپیما یا شاید مکانهایی که همراه با ضعیف در اینترنت هستند ، مفید است و اطمینان حاصل می کند که صدا به وضوح در دسترس است.


3. پرش بدون محدودیت و همچنین دوباره تکرار می شود

همراه با کیفیت Spotify ، دوره های مربوط به پرش های محدود و همچنین تکرارهای محدود معمولاً در بالا است. مدل خاص کاملاً رایگان در مورد محدودیت های Spotify چند مورد که می توان مسیرها را حذف کرد ، که اغلب برای به دست آوردن بهترین مسیر آزار دهنده است یا شاید از انواع مختلفی که در آن استفاده نمی کنید ، از بین برود. با این وجود ، افراد با کیفیت می توانند به راحتی آهنگ ها را در حالی که دوست دارند از بین ببرند و همچنین مسیرها را بدون سیاست ها دوباره پخش کنند ، و به شما ارائه می دهند.


برخی. افزایش یافته با کیفیت بالا

شنوایی های صوتی می توانند از افزایش خاص به نظر برسند که کیفیت بالایی دارد که شامل مواردی است که از نظر معقول محدود است. حتی اگر صدای مدل کاملاً رایگان با صدای صوتی با کاهش Bitrate ، کیفیت Spotify آهنگ های صوتی با کیفیت بالاتر را منفجر می کند ، و هر گونه ثروتمندتری را به علاوه تنظیم همهجانبه تر در دانش ارائه می دهد. هنگامی که شما فردی هستید که اعتقادات صوتی وفاداری را به وفاداری می دهد ، احتمالاً این نوع بهبود باعث ایجاد تنوع آشکاری در نحوه ظاهر صدا می شود.


5. استفاده از مقالات استثنایی

مشتریان با کیفیت Spotify معمولاً در اوایل یا شاید استثنایی از مقالات خاص ، که شامل انتشار تازه ، لیست های پخش خاص و همچنین فعالیت های سرپرستی است ، استفاده می کنند. این نوع دسترسی به شما امکان می دهد جلوی مسابقه و دیدن آهنگ ها و مجریان را ببینید ، درست قبل از اینکه آنها به خوبی شناخته شده باشند. علاوه بر این ، Spotify به طور مرتب در مورد کلاس های استثنایی با مجریان همکاری می کند و همچنین منتشر می شود که می تواند به سادگی به افراد با کیفیت ارائه شود.

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page